GLC är inne i ett skede med fokus på hållbarhet och vi står inför en spännande framtid med nya fossilfria drivmedel på marknaden. Våra kunder ställer allt högre krav på rapportering av t.ex. Co2-beräkningar varför arbetet på våra avdelningar Miljö & Kvalité och Drivmedel allt mer går hand i hand. Denna tjänst sträcker sig över båda dessa avdelningar även om fokus ligger på Drivmedelsavdelningen. Det är en ny tjänst och för rätt person finns stora möjligheter att vara med och forma tjänsten efter kompetens och erfarenhet.
Tjänsten innebär främst att ge bra service till våra delägare och kunder som tankar hos oss.
Dina ansvarsområden:
– Göra redovisningar till våra kunder gällande Co2-beräkningar m.m.
– Planering av dagliga leveranser till våra drivmedelsstationer.
– Ansvara för GLC:s inpasseringssystem för anställda, delägare och dess chaufförer.
– Ansvara för våra drivmedelskort. Nybeställningar, spärrhantering och vara behjälplig mot våra kunder.
Vi söker dig som:
Brinner för administrativt arbete. Du är prestigelös, självgående, strukturerad och ”serviceminded”. Har du tidigare erfarenhet av arbete inom miljö & Kvalité, miljörapporteringar och/eller drivmedel är det ett plus.
För rollen krävs att du har mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska, både i tal och skrift. Du behöver även vara en god användare av Officepaketet och då främst Excel.
GLC är en relativt liten organisation där alla jobbar nära varandra med öppna dörrar och en ganska informell struktur i det dagliga arbetet. För oss är det viktigt att vara flexibla och snabba till beslut. Trivs du på en arbetsplats med högt tempo, stort affärsfokus och nära till skratt, då kan du vara vår nästa kollega.
Maila din ansökan med CV till ulrika.boden@glc.se. Skriv i meddelanderaden ”ANSÖKAN”.
Vi vill gärna ha din ansökan snarast dock senast den 28 juni.
Senaste kommentarer